Pristatymas

PASIRINKITE NORIMĄ PREKIŲ PRISTATYMO BŪDĄ

Mūsų internetinėje parduotuvėje prekes galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną. Užsakinėdami prekes, galite pasirinkti patogiausią Jums prekių pristatymo būdą. Prekes galime pristatyti Jums į namus arba jas galite atsiimti mūsų parduotuvėje Vilniuje, Žvalgų g. 8.

 

   NEMOKAMAS ATSIĖMIMAS VILNIUJE ŽVALGŲ G.8

Norėdami užsakytas prekes gauti greičiau, o taip pat nemokėti už prekių pristatymą, savo užsakymą galite atsiimti tiesiai iš parduotuvės. Prekių užsakymo metu Jums tereikia pažymėti, kad prekes atsiimsite patys. Už prekes prekių atsiėmimo punkte galima atsiskaityti grynaisiais pinigais arba prieš atvykstant sumokėti pasinaudojant elektronine bankininkyste arba bankiniu pavedimu, gavus išankstinę sąskaitą apmokėjimui.

 

Nemokamas prekių atsiėmimas Vilniuje:
Žvalgų g. 8, Vilnius 

 Žiūrėti žemėlapyje 

Darbo laikas: I-V 08:00 – 16:45 val.

 

   PREKIŲ PRISTATYMAS Į NAMUS

Visos užsakytos prekės gali būti  pristatomos iki pat gavėjo durų už papildomą mokestį. Prekių užsakymo metu Jums tereikia pažymėti, kad prekes norite gauti tiesiai į namus. Siųsdami Jums sąskaitą už prekę priskaičiuosime ir pristatymo mokestį:

  • pristatymas visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją) - 2,61 Eur (9 Lt)
  • Į Kuršių Neriją pristatymas papildomai kainuoja 37,65 Eur (130 Lt.)

Atsiskaityti už prekes galite  naudodamiesi elektronine bankininkyste arba bankiniu pavedimu, gavus išankstinę sąskaitą apmokėjimui arba grynaisiais pinigais kurjeriui prekės pristatymo metu.

 

 PREKIŲ PRIĖMIMAS

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui arba kurjeriui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

1. Prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;

2. Prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

 


PagrindinisPagrindinis



Krepšelis  

(tuščia)
 

FACEBOOK